Nettipeli: (Mieli)sairaalapeli 4

Tagit: ja ja

Tehtävänäsi on pelastaa Fred, Walter ja Greg, jotta he voivat paeta takaisin kotimaahansa. Veijarit ovat pulassa jälleen kerran tässä mielisairaalapelien uusimmassa osassa. He pakenivat viime kerralla kakolasta, mutta valitettavasti he ovat joutuneet turvautumaan väkivaltaan turvatakseen käpälämäessä pysymisen. He eivät missään nimessä halua joutua takaisin mielisairaalaan!

Kolmikko haluaa elää vapaana. He eivät halua joutua poliisin haaviin eivätkä etenkään takaisin pehmustettuun selliin. Tämä kolmen latvakakkosen aiheuttama rikosaalto on niin suuri, että paikalliset poliisiviranomaiset ovat kutsuneet apuunsa hallituksen väen lisäksi FBI:n ja Salaisen palvelun joukot. Voit nähdä mitä kaikkea veijarit ovat aikaisemmin tehneet tutustumalla sellaiseen peliin kuin Mielisairaalapeli 3.

Tätä vähän surkuhupaisaa kolmikkoa on autettava. Voit ohjata peliä hiiren avulla. Välilyönnin voimin voit noukkia maasta esineitä ja avata ovia. Tabulaattorilla voit säätää sen, mikä pelihahmo on milläkin hetkellä aktiivinen. Tabulaattori on se näppäimistön vasemmassa laidassa Caps Lockin yläpuolella oleva namiska.

(Mieli)sairaalapeli 4:n läpimeno-ohjeet

Älä lue näitä ohjeita muutoin kuin jos et pääse pelissä eteenpäin. Läpimeno-ohjeiden hyödyntäminen kalvaa pelin tehoa.

  1. Siirry työkalutaloon, joka on toisessa rakennuksessa aivan oikealla.
  2. Ota nyöri ja huomioi kassakaappi sen vasemmalla suunnalla.
  3. Siirry siniseen rakennukseen, jonka katolla on satelliittiantenni.
  4. Siirry sen ensimmäisen huoneen läpi toiseen huoneeseen ja käytä nyöriä korjataksesi laatikon.
  5. Mene takaisin ensimmäiseen huoneeseen ja käytä jotakin tietokoneista ja saadaksesi tietokoneelta pomminteko-ohjeet.
  6. Käytä suurta purppuranväristä ukkelia apunasi ja ota pakettiauto, joka on pysäköity viestintälaitteilla varustetun rakennuksen lähelle. Aja pakulla poliisin päälle, tai vaihtoehtoisesti osu keskimmäisen rakennuksen luona olevaan lipputankoon.
  7. Ota puhelinkortti.
  8. Ota se sama tyyppi, jolla on pomminteko-ohjeet, ja vie hänet alaosassa olevaan rakennukseen aivan oikeassa laidassa (lähellä työkalutaloa).
  9. Talossa on vartija. Hän kääntyy ympäri aina välillä. Kun vartija on selätysten pelihahmoosi nähden, juokse hänen luokseen ja ota puhelin. Jos pääset pakenemaan juuri ennen kuin hän kääntyy, selviät varmasti ehjin nahoin. Jos vartija ryhtyy jahtaamaan sinua, yritä paeta rakennuksesta ulos.
  10. Ota kaksi tyyppiä ja mene sairaalaan. Sairaala on se rakennus, jossa on suuri punainen risti.
  11. Laita toinen tyypeistä napsauttamaan sitä nappulaa, joka on pohjoiseen osoittavan oven luona.
  12. Laita toinen tyypeistä menemään läpi metallipalkkien muodostaman polun läpi. Tällä tyypillä olisi oltava mukanaan pomminteko-ohjeet ja puhelin.
  13. Mene kemian laboratorioon ja hyödynnä pomminteko-ohjeita luodaksesi pommin. Sen jälkeen kytke puhelin pommini. Sen jälkeen puhelinpommin / pommipuhelimen olisi siirryttävä inventaarioon.
  14. Matkusta pohjoiseen ja mene oikeassa yläkulmassa olevasta ovesta.
  15. Käännä yhtä katkaisimista ja sen jälkeen klikkaa kaikkia laatikoita, kunnes löydät sen napin, joka avaa salaisen käytävän.
  16. Mene käytävästä ja klikkaa oikeassa laidassa olevaa keskimmäistä nappulaa. Se tyhjentää viemärin.
  17. Laita toinen pelihahmoista menemään viemäriin, joka on sijoitettu sairaalan vasemmalle puolelle. Ota kirves mukaan ja mene sillä läpi ovesta, jotta saat avaimen. Sen jälkeen siirry sairaalan suuntaan.
  18. Mene sinne missä viemäri on tyhjennetty ja riko puu kirveen avulla. Sen jälkeen poimi se palanen, joka kuuluu helikopteriin.
  19. Nyt tarvitset kaksi tyyppiä ja sen suuren purppuranvärisen tyypin. Heidän on oltava kuin yksi. Vie lauma siihen rakennukseen, joka on kartalla ensimmäinessä rivissä tavataksesi tyypin, jolla on pyssy. Tyyppi ampuu pyssyllään jos menette sen lähelle, joten mene sisälle rakennukseen. Sen jälkeen tyyppi laittaa pyssyn sivuun. Laita sitten mukaan se suuri purppuranvärinen tyyppi. Kun hän saapuu paikalle, aktivoi toinen pelihahmo ja vie hänet pyssymiehen läheisyyteen. Sen jälkeen aktivoi purppuramies ja laita hänet kävelemään vasemmassa alakulmassa olevaan tuoliin. Sen jälkeen napsauta välilyöntiä, joten nyt purppuramies heittää tuolin. Se hämää pyssymiestä ampumaan hänet. Samalla tippuu avain. Poimi toisella tyypillä se avain.
  20. Siirry työkalurakennukseen, jossa on kassakaappi. Laita avaimella kassakaappi aukeamaan. Kaapista löytyy erityinen työkalu.
  21. Mene sen jälkeen poliisiasemalle ja kävele sisään sivuovesta. Huomaa se kyltti, joka on laitettu ilmoitustaululle. Koodi, jolla kameran saa suljettua, on eräs numerokoodi... Sen ohjeet löytyvät tämän tekstimötikän lopusta.
  22. Ota auto ja poimi kaasutankki. Tuo se lähelle helikopterin rakennusta. Pudota se sinne ja klikkaa välilyöntiä lähellä pudotettua kaasutankkia saadaksesi kaasua helikopteriin.
  23. Laita kaikki helikopterin osat yhdelle tyypille. Myös pommi on annettava hänelle. Sen jälkeen on mentävä siihen rakennukseen, jossa helikopteri sijaitsee. Laitan sen jälkeen toinen tyypeistä menemään siihen rakennukseen, jota poliisi vartioi. Tuolle tyypille on laitettava mukaan aikaisemmin poimittu puhelinkortti.
  24. Laita toinen tyypeistä kytkemään pommin
  25. helikopterirakennuksen oveen. Poistu sen jälkeen paikalta.
  26. Laita toinen tyypeistä käyttämään puhelukorttia soittaakseen siihen puhelimeen, johon pommi on kytketty. Pommi räjähtää!
  27. Laita toinen tyypeistä, jolla on kaikki helikopterin osat mukanaan, menemään helikopterin luokse. Käytä kaikki osat helikopteriin.

Turvakoodi on 121930. Seuraava numero on aina sellainen, johon on laitettu viimeiset kaksi, miinus 1. Eli esimerkiksi 5=(2+4)-1 ja 8=(4+5)-1 ja 12=(5+8)-1.

Peliä (Mieli)sairaalapeli 4 on katsottu ja ehkä myös pelattu 4622 kertaa!

Linkitä tähän peliin: <p><a href="http://www.suositut.net/nettipeli/mielisairaalapeli-4/">(Mieli)sairaalapeli 4</a></p>

Saa kommentoida!

Käyttöehdot